ooh ooh la la..

jag vill ha dig. Hehehehe.


Igår var det utgång med flickorna! "Förfest" hemma hos mig och sen stack vi till Västerport och tog en öl. Sen bar det av till Konrad! Vi hade väldigt kul, träffade många man kände. Malin (stora flickan nu), Adam (som fyllde 20. Grattis!), Tofflan, Dennis och Johan. Mycket trevligt! Sen träffade jag Thomas för första gången på ganska länge, haha, det var kul. Mycket lyckad utekväll minsann. Imorgon ska jag till Rönnby och sova över för första gången på 1½ år och sen på måndag blir det Tallin. Ska bli så jävla roligt!

Men just nu har jag sjukt ont i fötterna. Hade högklackat igår, ingen hit. Kan knappt gå idag. Men jag är glad ändå! Ja, det är jag. Nej nu ska jag göra något meningslöst som att lösa korsord (inte så meningslöst egentligen) eller läsa (absolut inte meningslöst eftersom jag läser Katarina den stora. Mycket kultiverat. Ha!) så adios amigos.


tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback