Tallin, Tallin, Tallin!

Idag är det dags för det om jag har tjatat om så mycket, haha, nämligen kryssningen md Therese till Tallin. Mumma! Igår var jag hos honom och "swoppade" grejer och gav honom brevet. Det känns bra nu. Independent woman på krigsstigen! Sen åkte jag till Rönnby i regnet (jag höll på att blåsa bort för övrigt). Det blev en mysig dag hemma hos andra familjen med fika, mat, tv, dator och massa prat. Okej, jag erkänner, det var alkohol med i bilden också ;D Haha. Förlåt. Har nyss varit ute med en kopp te och en bok, det var mys. Är så väldigt allergisk mot djuren. Påminner väldigt mycket om natten hos Patricia med hennes katt för massa år sen. Haha, minns du det?! Galet kul. Kurt Cobban liksom. Men den natten var värre. Jag har klarat mig hyfsat genom nysningarna måste jag säga. Om två timmar är det dags för de tre S;en! Supa strula & shoppa. Mahahaha. (Nej jag är inte full..) 


Adios Sweeeden!

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Trevlig resa!

2008-10-06 @ 23:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback