To say I love you right out loud

Ja, idag är det fredag minsann. Vad händer? Jag vet inte. Just nu sitter jag och väntar på Hanna som borde dyka upp inom ca 5 minuter. Men känner jag henne rätt blir det väl ca 7. Thihi. Förlåt! Mitt hår är för övrigt fantastiskt idag! Efter att jag klippt mig (som jag för övrigt gjorde själv.. *stolt*) så har luggen fått små oroväckande ryck men idag har den lugnat ner sig. Tack för det! Ska ner på stan med Hanna och fixa arbetsförmedlingen eftersom det alltid strular för Hanna där. SUCK PÅ ER! Sen ska vi fika. Mmm, kaffe.. Har inte fikat på stugan sen.. i... tisdags? Ja. Läänge sen ju. Haha. Ovärt inlägg, jag vet. Men måste skriva av mig lite liksom.


Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Good hair days är sweet. Själv borde jag gå till frisören snart för jag har oftast bad hair days för tillfället

2008-10-31 @ 23:05:13
Postat av: hanna

haha jaa jag är ju alltid sen ;P så du känner mig bra! ^^

fan, jävla piss arsle till ams alltså, dom hatar mig :(

2008-11-02 @ 02:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback