Två flickor och en hel båt med möjligheter.

Tillbaka från Tallin nu, sitter hemma hos therese och susanne och degar. Jag är erkligen helt slut. Finns ingen ände på min trötthet kan jag tala om. Men såhär kul har jag aldrig någonsin haft i hela mitt liv. Och då överdriver jag inte ens! Allt har varit så toppen och så roligt att jag har träningsvärk i magen (Asså... för att jag har skrattat!) Den här resan behövde jag verkligen, verkligen. TACK Mormor Anna & Allan för allting. Massor med kärlek till er!

Kom till Stockholm vid fyra i måndags och gick på båten. Spända som vi var gick vi nästan genast och utforskade båten. Nu är det allmänt känt att jag har ett hejdundrans dåligt lokalsinne så jag behöver nog inte skriva ut hur många gånger jag gick vilse, hrm. Självklart trodde vi att vi skulle vara de enda ungdomarna på båten men lika självklart så är det naturligtvis 15 killar i åldern 20-24 som hittar på oss. Många väldigt trevliga pojkar. Två fyllde 20 (grattis igen!) och resten var kostymnissar. Så vi umgicks med grabbarna hela första kvällen. Jag hamnade i slagsmål igen! Jag förstår inte hur jag lyckas. Det här är tredje gången på två månader. "Våra män" som Therese kallade pojkarna hamnade i trubbel med några estländare och jag gick emellan. Estländaren tar armbågen och drämmer till mig i ansiktet. Jävla patetiska svin. Sen hånade han mig för att jag "inte vågade vara kvar" när jag bara gick på toaletten. Damn it! Var så förbannad. Tur att våra män fanns iaf. Jag sjöng karaoke! Yay, jag duktig. Eller nej, men modig. Kvällen slutade bra trots slagsmål och annat tjaffs. Dock sov varken jag eller therese eftersom männen vi sov med snarkade så in i helvete. SUCK.

igår var vi inne i Tallinn med Allan, Anna, Köttis och hans kompis. Vi gick till en spansk restaurang (som för övrigt var väldigt högt beläget så vi gjorde nästan en mount everest) där vi fick jättegod mat. Jag var bakfull som bara den, aldrig varit så illa förut. Dessutom trött. När therese och jag somnade vid bordet fick vi gå tillbaka till båten och sova. Sen var det igång igen minsann! Och igår var också det bästa på hela resan. Vi tittade på bandet, sen gick jag till karaoken och sjöng igen för Allan & Co och då tappade jag bort Therese som var med männen. Men jag var förbannad på några av dom så jag gick därifrån. Då blir jag bundis med två av världens jävla bästa män. Danne & Nicklas - Asssååå, fan! Vi hade så kul när vi dansade och skuttade runt och var glada. Aldrig haft så roligt i hela mitt liv. Vi ses den 1,a november grabbar!

De tre S;en blev en succé för övrigt. Hihi.

Idag är jag trött, bakis, fattig, lycklig, förkyld, osminkad och äcklig, glad och tillfreds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback