9/9

Idag fyller jag 19 år! Tjohej! Tack alla som har grattat mig, ni är världens bästa. Grattis också till Pia som fyller år idag! Imorgon fyller tofflan, evelina och frida år så kan lika gärna gratta er i förbifarten. Grattis!

Har varit en bra dag. Mor, syster och bror väckte mig med paket och godsaker. Fick lite pengar, tre böcker och kinderägg! Hihi. Sen fick jag tre kuvert med posten. Ett från Nicklas (Det var verkligen fab. TACK!), ett från morfar och anita och ett från mormor. Tack mormor för pengarna jag inte skulle ha egentligen. Du är guld värld.

Usch vilket sentimentalt inlägg, haha, massa tackande och gulligull. Skit samma. Min mamma är bra idag. Jag är glad. Ska snart åka till Mattias och må bra. På torsdag blir det mys med Emma och Alex. Can't wait!



BYE

Kommentarer
Postat av: Gnostrik

Tjaba. Hittade inget bättre ställe att säga grattis på, hoppas det funkar ^^ Grattis mickis :) Ha en underbar dag!

2008-09-09 @ 22:36:37
Postat av: Emma

Grattis igen! :D:D

Postat av: Nicklas

Kul att du gillade kortet, jag tog det finaste jag kunde hitta :)

2008-09-09 @ 23:05:09
Postat av: Mickis

Gnostrik - Tack så mycket vännen :D du är bäst!



Emma - Tack sötaste! Torsdag! <3



Nicklas - Of course I liked it :) väldigt passande ;D

2008-09-10 @ 10:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback