Hot n' cold

Dagens låt; Katy Perry - Hot n' cold

Måndagen den 1;a september. Jag är väldigt trött, glad och tillfreds med livet antar jag. Helgen har spenderats mestadels med världens bästa Mattias. Men i fredags blev det Hansi med flickorna. Det var trevligt som sjutton, Lina fick tillbaka sin plånbok, yay! Bussen hem var bäst med söta Emelie, haha. Jag och Hanna attackerade Emma som gick i vår klass i sexan och pratade massor. Gamla minnen och sådär. Hon är fortfarande sjukt häftig! Sen blev det stan med hutta i lördags, fikade och satt i vasaparken, hm, ja med lite skumma människor. Träffade Anton vilket var hur länge sen som helst och det var jättetrevligt, sötungar. Åkte hem, sprang runt som en tok och gjorde i ordning mig och sen stan igen. Träffade älsklings familj, var nervös som bara den men jag tror det gick bra =) Film och chill igår. "Kom tätt intill det är okej. So I can shake you, oh"

Kom hem runt nio imorse, var på mammas jobb och lämnade pengar efter att pojk gått till jobbet. I veckan händer inte så mycket, söka jobb, slappa, vara med hanna och ja, det vanliga alltså. Helgen spenderas själv hemma eftersom la familia är på kryssning! Det ska bli nice. Och nej, det blir inte så värda inlägg i bloggen nu för tiden (eller har det någonsin funnits värda inlägg här? haha) men vad ska man göra? DEN ÄR MIN moahaha. Usch, trött jag är. Ska börja städa nu, sen göra mat och sen lägga mig och sova tidigt ikväll.

Jag är glad idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback