If you leave me now

you take away the biggest part of me.



Dagens mående; BLUUÖÖÖÖÄÄÄHHHGAGAGAGA! Snacka om atombomb alltså.


Jag är helt jävla slut, ont i kroppen, förkyld, fryser, har säkert feber också. Kom hem runt halv tre, somnade vid fyra kanske. Totalt död. Typiskt liksom. Idag kommer lite folk som ska fira mig och jag måste städa och baka. FUCK!
Igår var det Hannas födelsedag (GRATTIS BABE) och vi hade middag hemma hos henne, det var trevligt med pajer och soda stream-dricka! Sen blev det lite spel och snack. Det var kul. Efter det drog vi till lina där det blev musik och öl. Tyvärr gick det åt helvete och allt blev kaos men jag försökte rädda kvällen med att dra hem till mig istället och äta tårtan vi hade med oss. Det blev tårta (obs! inga tallrikar, höhö! obs!) och musikspel. Sen vart det party inne i stan med robin, danne och björn. Det var nice som fan. Mycket dans och några fick allt till det i soffor och på balkonger minsann! ;D Tack Hanna, Sofie, Anna och Elisabeth för den efterfesten. Ni är toppen verkligen!

ÖÖÖÖÖHHHHHH = mitt tillstånd. Jag har visserligen redan nämnt det men jag är förvånad över att jag mår så jävla dåligt. Fan, börjar hosta också. Haha, nåja, så går det när man ränner ute på kvällarna. Haha.



Bye for now

Kommentarer
Postat av: mickis girlfriend ;)

tack detsamma raring! ;D

2008-09-14 @ 21:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback