Te Amo... I Hate You

Uff, det är torsdag morgon. Jag är lite sliten faktiskt. Skottats mycket snö och har tvättats nästan lika mycket. Igår vek jag exakt 57 par kalsonger. Där har ni det, min vardag. Nåväl. Dagen igår började med att jag var uppe hela natten innan och busade med min drottning av brutalitet och saken. Väldigt uppfriskande! Me like. Sen drack jag några glas Bailey's och blev pinsamt nog lite på snytet som Hanna säger. Skulle dricka vatten och sen vila en timme eller två men då ringde fiisen på skype och det blev 2 timmars bullpungsprat. Oförskämt roligt! Länge sedan jag skrattade så hårt. Efter det var det dags att städa och åka ut till Hälla med mor. Det var en händelserik trip må jag säga. Jag fick ÄNTLIGEN mor att köpa en anständig rutig skjorta. Hon var väldigt fin i den. Lagom rock'n'roll var den också. När jag är ute och röker medans mor bånkar i provhytten börjar en kvinna prata med mig. Jag älskar såna där lätta människor som inte står och tittar på en utan för en konversation. Det slutade med att hon ville para ihop mig med sin son eftersom jag var en sådan "svärmorsdröm".  "Ska säga åt honom att hålla utkik efter dig" sa hon. Lite sött. Andra gången jag är ute och röker får jag syn på horan. Hon såg mig. Men den här gången log hon fanimej inte. Antar att min blick inte var så fager. En liten seger. Men är inte klar med henne än. Hon ska allt få. Som tur var så satt det nu en gubbe och pratade med mig vid rökrutan. Mycket trevlig människa! Tredje gången jag är ute och röker (ja mor sprang mellan H&M och Lindex och kunde för sitt liv inte bestämma sig för vilken påfågel-tröja hon ville köpa. Seeegt.) så träffar jag på en snubbe som stöter så våldsamt på mig att jag blev lite rädd. Bara för att jag gav honom tummen upp pga hans The Smiths-tröja. Mor valde till slut den mindre fina påfågeln, såklart. Vi sprang in på Maxi och velade mellan hyllorna. Då träffar jag på en snubbe vid messmöret som också stöter på mig. Helt sinnessjukt. Två på 10 minuter. Jag befann mig minst sagt i chock utan dess like. När mor fastnar i kassan för att kortet inte funkar slinker jag ut och ska röka igen. Då står jag en bit ifrån ingången och en kvinna med kassar och barnvagn ska strax gå förbi. Precis då halkar kvinnan och barnvagnen flyger mot gatan där en bil kommer. Men oroa er icke, lilla Mickis kirrade såklart alltihopa genom att ta tag i barnvagnen innan bilen kunde mosa den totalt. Inte varje dag man känner sig såpass attraktiv, åtråvärd och ädelmodig minsann! Jag fick t o m en applåd av folk runt omkring mig. Det borde iofs hända oftare tycker jag. Applåderna alltså.

Nu ska jag nog sova några timmar och under tiden lyssna på musik. Ljuva Spotify <3
Spenderat senaste timmen med att sortera om mina spellistor;

Pop 'til you drop
- Soft
- Dans, dans, dans!
- Upphånglad av Satan

Jag är micket nöjd.

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Kan någon av killarna som stötte på dej ha varit den första damens son måntro? (och du ska naturligtvis välja killen med Smiths-tröja, människor som gillar Smiths är fina människor)



Men shit, du är ju dagens hjälte ju. Det är ju typ Wolmer-klass på ditt ingripande med barnvagnen!



Avslutningsvis tycker jag att du så klart måste länka till spellistorna när du bloggar om dom, att bara lämna såna där teasers går ju inte för sej ;D

2009-12-17 @ 23:05:55
Postat av: Mickis

Jag ha varit :O Hoppas det var han vid messmöret isf. Hans hår fick mig att dregla en aning. Smiths-pojken var söt, men läskig till slut, haha!



JA jag vet :D Kändes asbra!



Åhåå, du är så nyfiken av dig. Haha, söt du är :D

Får väl göra det då.

Postat av: Nicklas

Det är klart jag är nyfiken, jag heter ju Nicklas liksom :)



Men åh, du har med Säkert! på en av listorna, du lär dej Mickis! Snart har du skådat hela ljuset och är du Annika-fan du också, tänk vad härligt det kommer bli

2009-12-18 @ 23:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback