Julafton 2009

God jul på er kära läsare! Idag är det julafton. Och sicken julafton det har varit såhär långt. Haha. Som folk brukar säga "Sånt där händer bara dig, Mickis!". Nåväl, Matte ringde igår kväll och fnittrade som en tok. Jag stack dit och lekte med honom och Marcus. Micket trevligt som vanligt. Det dracks öl och glögg. Folk kom och folk gick. Det är lite sjukt hur bra vi tre kommer överens egentligen. Förutom när Marcus mumlar någonting elakt och jag nyper honom i underarmen så att han skriker som en flicka! Moahaha. Vaknade upp hos Matte med en irriterande påtaglig baksmälla och traskade till bussen. Missade den så jag satte mig på centralen. Då sker detta märkliga som tydligen bara händer mig. Jag sitter där och är allmänt misär när det går förbi sex stycken.. ja, vad ska jag säga, utseendemässiga gudar kanske? Jag försökte förklara för syrran hur snygga allihopa var och det gick la sådär. Det går inte att beskriva. Dreglet forsade hur som helst. Linda ringer och muntrar upp mig efter en stund. Men under samtalet skrattar jag lite hjärtligt åt något hon säger och poff!.. alla snyggingar tystnar och tittar på mig. Nervositeten jag kände under dessa två sekunder kan jag inte minnas att jag har upplevt förut. Haha. Slutar iaf med att jag sitter i klungan av modeller (Japp! Modeller från Moskva) och var i sjunde himlen. Samtidigt som jag sveper vodka. Vinglade till bussen och mumlade fraser på ryska som jag lärt mig. Sjunger för busschauffören (Han som bad om det eftersom hans radio var trasig, haha) och nu har han lovat att jag ska få åka gratis varje gång jag hoppar på en buss som han kör. Skillat overkill! :D

Kommer hem till en julklapp från mor. En guldfärgad plattång med små diamanter på. Kände hur min manlighet krympte till icke-existens på två röda. Men snällt av mami. Svårt att vara arg på henne när hon fjäskar sådär.

Dagen har varit lugn. Försökte skajpa med herr bullpung men internet strulade så det blev ett kort samtal. Sen har jag ätit.. eh.. druckit.. eh.. upptäckt att jag har feber och ligger som en stackars sate i soffan.

God Jul igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback