Ring, klocka, ring

Imorgon är det nyårsafton. Jag är så pepp att jag studsar runt som en tok och flinar. Det blir att spendera aftonen hos Emma & Rikard. Ska dra med mig Nargis så hon får träffa mina underbara vänner. Äntligen firar jag, Emma och Alexander nyår ihop igen. Vi gjorde inte det förra året vilket var lite sad. Fan vad jag älskar mina vänner. Idag är jag glad och tillfreds med livet som bara den. Ska ner på stan om ett tag. Träffa Nargis m fl och sen inhandla alkoholen inför imorgon. Jag hade tänkt göra en summering av året som jag inte orkade göra förra året. Men jag tänkte skita i det.. för det här året har verkligen inte varit mitt år. Men det känns som att 2010 kommer att bli annorlunda. Mitt bullpungsår som jag och Fiisen säger. Nu fan ska allt ordna sig. Jag ska bli lycklig och allt annat shiet som jag inte är nu. Jag tror på det nya året så mycket att jag blir lite yr av tanken. Nu ska det ske.

Men jag tänkte ändå skriva lite hyllningar till människor som har betytt mycket för mig det här hemska året.

Alexander; Finns det ens en möjlighet att beskriva hur mycket den här människan betyder? Min bästa vän, som aldrig har gjort att jag blivit ledsen, sårad eller någonting negativt överhuvudtaget. Mannen som alltid kan få mitt humör att bli det bästa. Som alltid får mig att le och skratta. Bara jag tänker på honom börjar hjärtat svälla till enorm storlek och jag blir nästan rörd. Alexander är kärlek. Äkta, ren och spirande kärlek.

Emma; Trots att kontakten har varit dålig så finns det inga tvivel om att hon är en av de viktigaste pusselbitarna i mitt liv. Min tvillingsjäl om jag får lov att vara så kliché. Men vi älskar klichéer! Hon förstår mig som ingen annan kan. Vi har gått igenom mycket tillsammans. Vi har gått igenom mycket på varsitt håll men ändå alltid stått tillsammans, hand i hand. "Utan dig är jag en spillra på ett mörkt och stormigt hav"

Sarah; Älskade, underbara Sarah. Vad ska man säga? Vi har så otroligt roligt ihop och jag njuter av varenda sekund vi spenderar tillsammans. Hon har fått utstå så mycket djupa stunder med mig att jag inte förstår hur hon står ut. Men det gör hon. Samtidigt som hon är den finaste man kan tänka sig. Tack för allt!

Nargis; Min lilla rebell. Vi har precis påbörjat vår fina vänskap kan man säga men åh vad den känns redan nu! Vi har kul ihop, kan prata om allt, festa som tokar och bete oss allmänt underligt. Ser fram emot att fira nyår med tösen och sen fira hennes 17-årsdag. Ser fram emot våra stora planer här i livet. Ser fram emot alla stunder jag får vara med henne, helt enkelt. Du och jag, Nargis. Fi faaaaan. Haha.

Jossä; Min lilla hoppetossa. Vi har fått tillbaka kontakten under året och fikat som besatta. Det är så härligt att bara få slappna av och få vara sig själv, som man kan göra när man är med henne. Vi delar samma twistade humor och det blir ofta som så att vi nästan ligger ner och skrattar oss fördärvade. Härligare människa får man leta efter! Det säger jag bara!

Susanne & Therese; Min andra familj. Jag älskar dessa människor så otroligt mycket. Alltid kommer det finnas en stor plats i mitt liv för er. Nu är det tre år som vi har fått umgås och må bra tillsammans. Ni är trygghet och glädje. Jag finner knappt några ord. Jag vill alltid, alltid ha er i min närhet.

Andrea; En äkta solstråle. Vi är galna och vi är vackra. Hon har alltid ett leende till övers. Vi har delat glädje, sorg och lycka. Hon gör mig alldeles sprudlande. Hon gjorde min 20-årsdag värd att fira vidare, tillsammans med Johanna och Robin. Ni är så fina! Tack för alla stunder.

Suz, Lina, Hanna och Emelie; Ja, ni vet ju. Vi har alltid haft kul tillsammans och hur det än går så kommer vi alltid tillbaka till varandra. Irsta-gänget. Nu har ju Lina, Emelie och Hanna flyttat härifrån men det förändrar inte så mycket. Vi har vårt lilla gäng. Vi har känt varandra länge och jag hoppas vi kommer att vara vänner i många, många år framöver.

Och lite kortfattat till andra;

Sofie - Den äkta och vackra.
Dennis, Marcus och Tofflan - Partners in crime.
Syster - Glad att vår relation blir starkare.
Nicklas - Vi ska stämma hela världen, haha.
Glenn - Finaste. Tack för allt.
Jimmy - Nyligen fått tillbaka kontakten. Är glad för det <3
Onkel - Min egna minnesförlust på burk.
Darko - Älskade vän och inspirationskälla.
Rikard & Co - Nyår nästa!


Har försökt få med alla. Börjar bli kissnödig så kanske tappat koncentrationen och glömt någon. Hojta till om du anser att du ska få vara med här :)   Men ja, vad återstår det att skriva?  Tack för året. Dags för det nya!

Och såklart... BUUUULLPUUUNG!

Kommentarer
Postat av: Psybboollll

haha kan väl inte räknas till den listan fast allt detta med konkurs o kk o allt.. men jag får olla vidare och försöka komma me i listan:P

2010-01-04 @ 08:31:51
Postat av: Mickis

Hahaha! Ni ska få vara med allihop! :D

Postat av: den ollade grisen

nemen är det inte en liten ollning jag ser komma hära på en höft runt lunch ;)

2010-01-04 @ 08:34:40
Postat av: Mickis

<3<3<3

2010-01-04 @ 08:35:35
URL: http://gnostrika.blogg.se/
Postat av: kalle

haha va fånig du är ;D varför fick jag bara en kort ynklig kommentar?? :O jag förväntar mig att du skriver en hel bok om hur mkt du dyrkar mig...tills des; SIEG HEIL sötnos ;)

2010-01-17 @ 18:24:54
Postat av: Mickis

Vaddå fånig?! Du ska alltid förolämpa mig när jag försöker vara göll :'( Ameh! Jag tycker bara om dig litelitegrann faktiskt! Och dessutom behagade du inte hoppa fram i mitt liv förrän i slutet av året. DU FICK ETT HJÄRTA FFS! Griiiiiiiiiiiiiiis!

2010-01-18 @ 10:06:15
URL: http://gnostrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback