Duet

Goddagens!
Juldagen idag. Det känns som att mina senaste blogginlägg har hjälpt mig ventilera allting i förväg. Det var inte jobbigt att vakna upp till den här dagen. Kan iofs ha haft att göra med att jag fortfarande var berusad imorse. Min mors kommentar när hon fick syn på mig var "Vafan Mickis, du är ju fortfarande full!".. Höhö. Hon måste vara stolt. Julafton blev helt okej ändå. Var iofs sjuk men snackade med roliga människor lite överallt som muntrade upp mig. Det blev skype i sex timmar med Fiiisen, medans vi drack öl. Det blev lite blurrigt (BLURRR!) efter ett tag där. Däckade runt fem tror jag och vaknade upp och ner i soffan. Som vanligt. Måste lära mig att hantera soffor när jag är full. Har sjukt ont i ryggen. Men jag är glad! Hör och häpna. Jag är glad som en lärka. Enda molnet på min himmel är väl att jag bara har en cigg kvar. Annars känns allt ovanligt lättsamt idag. Tycker jag har förtjänat den här stilla friden i mitt inre. Om den så försvinner om en timme eller imorgon så är jag tacksam. Julveckan var ett riktigt helvete. Minst en motgång per dag. Vissa sved mer än andra. Men idag är det min dag. Så.. FUCK YOU!

För övrigt är Drowning Pool så helvetes bra. Dagens låt är lätt Duet.

You're just blood in my hands
You mean nothin' man
You're just blood in my hands
You mean nothin' man, man, man
You're just the blood, blood

I can see the moon and I can see the stars
I even see the world except for where you are
Set fire my page, you close the book
Set fire my page, with your sideways look

Cause I hate you, but I need you
I need you to let me go

Kommentarer
Postat av: sarah

åh jag vet, de är underbara!

2009-12-25 @ 19:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback