How it feels to be alive

Fredagen den 13;e idag minsann. Kan nog bli intressant. Hm. Ta det lugnt nu folket!

Idag är det då fredag. Hänt lite saker under veckan. Bra saker. Förra lördagen var det utgång med jossä som fyllde 20! Grattis igen! Vi var ett helt estet-gäng och så Alexander såklart. Vi ägde Konrad för övrigt. I veckan har jag även varit hos tandläkaren och fått en tand! Ah. Jag läspar inte längre. Wüünderbart! Sen kom Alexander hit, vi bakade kladdkakemuffins och tittade på tv. Mysigt! <3 Jag och Hanna har på allvar börjat spela Splinter Cell, satt i tre timmar igår och kom dock inte så långt. Ha. Dumma spel. Men vi är på G. Idag blir det även utgång med Hannischen. Och Emelie, elisabeths kompisar och Elisabeth som i onsdags fyllde 20! :D Grattis gumman. Du är finast.

Jag är ganska glad måste jag påstå. Saknar dock Sarah! Saknar Andrea! Saknar Susanne & Therese! Saknar Emma och massor med andra människor. Hoppas på att få träffa er alla snart igen. Sen vill jag även flinka in en liten kram till Lina. Allt kommer ordna sig till slut.

Inte så mycket mer att berätta.. förutom att jag kokat diskborstar idag igen. Jag älskar att vara så överhygienisk. Nu vet ni det. Ta det lugnt ikväll och ha så kul och gör ingenting som jag inte skulle ha gjort. Ha..

Kommentarer
Postat av: Sarah

saknar dig !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback