Because it is YOUR song that sets me free

Jag hatar när folk är arga på mig utan anledning. När någonting som jag inte har gjort förstör någonting fint. Fan. Eller rättare sagt så förstår jag inte vad jag har gjort. Inte för att förtjäna the ignorance. Jag vill bara ha tillbaka min vän som jag litar på. Eller litade på. Min trygghet. Den som fick mig att känna att jag faktiskt var värd att kallas människa. Nu känner jag mig värdelös. Som om jag tar upp plats. Som om jag inte behövs. Du kanske inte behöver mig men då kan du åtminstone berätta varför. Fattar du inte hur mycket du betyder? Julklappen var ett bevis på hur mycket jag uppskattar dig. Det du gör. Men nu finns det ingenting! Det får räcka..


Andrea är världens sötaste. Tack gumman för pratstunden igår.
Träffade bebis och haxelander också <3

Idag blir det fika med Bille och sen kanske träffa Emma och Haxelander.
Ska bli trevligt minsann. Hej och hå! Dags att jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback