Damn.

Fast nu blev jag fan pepp på att skriva. FAN VAD JAG HATAR DIG! Ditt jävla as. Ditt jävla svin. Jag skiter fullständigt i dig och din flickvän som du så gärna upprepar att du har. Har fan inte brytt mig på 1½ år. Din jävel. Att du ens vågade skriva sakerna du skrev. Jag har inte gjort dig ett jävla piss förutom att finnas. Det finns inte ord för hur jävla svinig du är. Och du upprepar ständigt att din mamma är ett as. Jag bryr mig inte. Jag har aldrig brytt mig. Och du har koll på om jag är singel. Vem är det som är patetisk? Du är så jävla dum i huvudet. Har du alltid varit. Du har fan ingen skam i kroppen. Herregud, väx upp. Om din bild av ett lyckat liv är att ha ett förhållande så är du ju helt körd i huvudet. Här ringer jag upp för att jag fått veta att din flickvän blivit ledsen för något som jag INTE har sagt och sen skriver du sådär. Du är så jävla feg. Vågar inte ens svara när jag ringer för att förklara. Du vet hur din syster är. Damn! Jag tycker om henne, har alltid gjort men vad fan. Varför skulle jag gå omkring och snacka skit om er? På det sättet som du tror. Självklart så säger jag "ja du vet, jonas det svinet höhö". Det är inte så jävla konstigt. För du var ett svin. Och är fortfarande tydligen.

Fan. Vet att det är löjligt att skriva om det aset på bloggen men vad fan. Måste få ut ilskan.  Hänt så jävla mycket skit i helgen. Och allt har handlat om pojkar. Suck. Fortfarande sysslolös på jobbet. Men vad ska man göra?

Snart fika med Andrea. Längtar. Hon är söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback