I feel I can't hold on

Första gången jag sitter vid datorn sen.. ja. Det där. Igår var jag hos tandläkaren. Det var äckligt jobbigt. Men nu ser det bättre ut. Känns lite bättre också. Läppen är på bättringsvägen. Dock betalar jag nu när jag är 19 så mina tänder kommer att gå på 20.000 kronor. Jag hoppas att du som nu hade tråkigt på festen och "fixade" min dricka tyckte att det var roligt. Jag blir så förbannad och ledsen. Mitt liv raseras lite varje vecka. Jag pallar inte. Nu är det någon jävel som drogat mig så jag har gjort illa mig ordentligt. Tack så jävla mycket. FAN! Som om jag inte hade nog med pengabekymmer. Som om jag inte hade nog med trassel i mitt liv överhuvudtaget! SOM OM JAG INTE MÅDDE TILLRÄCKLIGT DÅLIGT REDAN! Jag orkar inte. Jag känner att mitt förstånd vill springa iväg. Jag vill sitta som en lallande idiot och sjunga påhittade sånger. FÖR JAG ORKAR INTE MER! Jag fick inte vara kvar på jobbet heller. Fan vad allt ska göra ont. Fan vad allt ska göra så jävla ont. Det funkade ju bra ett litet tag där, några dagar. Men nu är det kaos. Jag är förstörd. Jag är nedbruten. Jag orkar inte.

Men idag ska jag träffa vänner. Sarah, Emma, Alexander, Hanna och Bohm.
Jag behöver ha vänner omkring mig just nu. Även fast jag ser ut som jag gör.
Tack för att ni finns!

Kommentarer
Postat av: Alex

Det blir bättre, jag vet det. Men det du kan göra nu är att tänka på hur fantastisk du är, because belive me you are! <3

2009-01-20 @ 23:20:20
Postat av: Nicklas

Men nej vad ledsen jag blev nu, det må låta banalt (kanske till och med en aning fånigt) och är kanske inte till någon större hjälp just nu men du ska veta att jag tänker på dej och hade jag bara kunnat skulle du få en stor kram.

Och glöm inte att du är fantastisk vad som än hänt, vad som än händer och vad som än kommer att hända!

2009-01-20 @ 23:33:51
Postat av: Mickis

Nicklas - Tack vännen. Du gör mig glad :) Jag lovar att inte glömma! Tack för fina ord.





Alex - Ja, det blir bättre. Tack vare dig blir det bättre. Finast ever <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback