In loving memory

Ja, det blir inte så mycket bloggande när man är busy busy! Sitter just nu och är superdupertrött. Gårdagen var hård asså. Men jävligt bra. Jag har för fina vänner! <3 Känner mig ofantastisk när jag är med dessa. Läskigt! Jag bowlade två gånger igår. En gång med Andrea och Sarah-gänget och en gång till med Hanna och Emelie-gänget. Tack snällaste människorna. Tack Erico för la drinkar. Uppskattades. Om jag minns rätt. Hihi. Vaknade i alla  fall upp imorse, sittandes i Eriks soffa och hade huvudvärk. En fin blackout också. Men jag har försäkrat mig om att jag inte var mer dryg än vanligt. Det är NICE! Sen ringde jag Hanna och pratade om allt skit. Snurrade runt på Ica Sjöhagen typ länge. Åkte hem, städade undan julsaker och diverse annat. Dessutom fått skälla på THE ex. Alltså ex nummer 1. Det var inte så fantastiskt just då men nu kan jag uppskatta stunden. Jag är alldeles för hämndlysten. Mohahahha. Ni älskar mig ändå.


Ikväll blir det församlingshemmet med Sarah, Bohm, konfirmander och kanske flickorna.
SPELA ROCK BAND YO!


jag vill veta vad som är fel
vad jag har gjort
damn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback