Jag är ensam men ärlig mot mig själv

Var ett tag sen jag skrev. Jag vet inte riktigt varför jag inte skriver. Antagligen är det för att ingenting särskilt händer i mitt liv. Jag tar igen mig, rehabiliterar och ja, är den där snälla flickan mamma alltid önskade sig. Har inte varit på stugan på sjukt länge dessutom. Nåja, mina anledningar till att gå dit (förutom kaffet såklart) försvann för ett tag sen. Men jag har haft roligt med fina människor under min lugna period. Emma och Alexander kommer att befinna sig här hos mig inom, ja, en timme ca. Älsklingar är vad ni är <3 Spaghetti? Suck. Haha. Ni betyder så mycket. Umgås även med Sarah à la församlingshemmet. Du är fin. Saknar dock Hanna, Emelie och Andrea! Mina solstrålar. Var ett tag sen nu. Jag är hemskt tråkig. Men jag behöver få vara det nu. Läppen har läkt och antagligen blir det ett ärr. KUL. Det enda som jag är nöjd med var det gäller utseende är nu saboterat. Tänderna är sisådär. Dricker fortfarande med sugrör men ska till tandläkaren om en och en halv vecka. Får hoppas det blir lite bättre då. Nej, nu måste jag fortsätta städa innan bästaste människorna dyker upp. Ville bara försäkra er om att jag lever.

Kommentarer
Postat av: hanna

love you biatch! <3

2009-02-03 @ 10:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback