Nej nej, det är inget sånt där.

Jag har inte skrivit på ett tag och jag kan bara ursäkta mig med att jag helt enkelt är för upfuckad för att få fram någonting vettigt. De senaste veckorna har varit ett helvete men ändå inte. Eller jo, mest ett helvete faktiskt. Jag saknar dig. Jag saknar dig. Jag saknar dig. Jag saknar dig. Men det bästa med allt är att mina älsklingar är tillbaka. Eller ja, ingen har varit borta men det har bara inte blivit av att vi ses men nu har vi gjort det. Amore med Emma & Haxelander <3 Just like the good old days. Sen har det varit nyår och grejer men jag orkar inte berätta om det. Det var trevligt med trevliga människor. Är väl just det. Jag saknar dig. Jag saknar dig. Jag saknar dig. Varför vet jag inte?

Nej nu ska jag dränka mig i Harry Potters värld och ta det lugnt tills 12 någon gång.
Sen ska jag göra mig klar för ett besök till staden för att fika med söta Sarah.


HEY MACARENA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback