Tell him that the sun and moon rise in his eyes

Igår var det en bra dag! Äntligen en bra dag. Det var bra! Ah! Började med snäll mamma som lät mig sova. Sen hörde Andrea av sig och jag sprang (jag sprang faktiskt) till Irstaskolan. Carlforsska skulle göra reklam för sig minsann. Träffade Andreas, Ing-Marie, Lars och Anette. Det var trevligt. Sen var såklart Andrea där <3 Min solstråle! Du gör mig så förbannat glad. Sen började konserten som var jättebra. Andrea rockade skiten ur hela världen! Damn! Sen sjöng två söta esteter duetten som jag alltid tänker mig att jag och Emma ska sjunga om typ 20 år. "Tell him" med Celine Dion (jag) och Barbara Streisand (Emma of course). Duktiga flickor! Fast jag blev lite sentimental och höll på att börja grina pga en viss person som jag sen ville slå ihjäl. Älskar dessa känslostormar. Ehm. Inte. Pratade lite med Andrea innan hon åkte hem. Sprang själv hem för att städa och torka byxor innan Emma och Alexander dök upp vid tjugo över fem. ÄLSKLINGAR! Tagit med sig massa choklad och bästa humöret och är världens finaste. Gah! Vi traskade sedan till församlingshemmet tillsammans med syster och träffade Sarah <3 och Bohmen. Det var väldigt trevligt. Trevligt trevligt! Jag blir glad av snälla människor. Sarah fick skjutsa hem Bohm senare på kvällen för han missade bussen. Jag hängde på och var irriterande. Hi. Kom hem runt elva och tittade på tv med mami.

Idag har jag fått sova igen. Mihihi. Passar nu bror eftersom mamma är ute och handlar lite alvedon & kebabtallrik. Mi. Give it to me. Sen ska hon hämta syster någonstans, antar vid skolan eller något. Eller vänta? Jag bryr mig inte. Hur som helst så ska dessa åka till videobutiken som mor säger och hyra lite filmer. Jag valde The Crow! Hi! Mamma lovade att se hela tillsammans med mig. Det kommer hon inte att göra men jag ska försöka. Ih. The Crow! Dille på den. Dille på Brandon Lee. Dille på Kristian Anttila. Dille på Rock Band. Dille på O'boy. Dille på dille.

Jaja. Imorgon har jag blivit inbjuden till Mario-cart-racing-tournament-med-äldre-på-församlingshemmet. Det var snällt av Bohm att bjuda in mig. Sarah ska dit så det blir roligt. Nu ska jag sluta bete mig som tre barn! Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback