Donkeyboy

Tingsek var fantastiskt. Så jävla bra spelning. Tack igen Sarah-älskling <3 Betyder massor. Precis vad jag behövde, verkligen. Resten av helgen blev total tristess. Inga pengar, vare sig kontant eller på mobilen, så var totalt isolerad deluxe. Enerverande indeed. Blev rätt grinig mot min familj en stund där men mamma förstod. Den här veckan har också varit total tristess. Mor har blivit sjukskriven IGEN och kommer alltså att vara hemma i två veckor till. JAG ORKAR INTE. Jävla hagga. Nej, jag älskar henne men vill inte umgås med henne 24/7 för det. Det är väl ungefär det jag har att berätta. Patetiskt. Har gått ett antal dagar sen senaste uppdateringen och det kan sammanställas i dessa futtiga rader. Nåväl, syster Josefine har ju fyllt år också. I söndags fyllde hon 15. Carin fyllde 20 igår. Och morfar fyller 65..66..67.. whatever. Massor av grattis till er!


Har för övrigt börjat lyssna lite smått på Donkeyboy (Jävla spotify-reklam!) och det är fan bra grejer. Blir sjukt glad av det. Kan visserligen behövas idag. Frustrerad as hell. Men ändå glad på något snedvridet sätt.



Bye for now!

Kommentarer
Postat av: Sarah

tingsek var så bra ! tack igen för att du ville följa med! ;) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback