A blue, blue day

Idag har det varit sådär. Mamma fick något ryck à la Psycho imorse och har varit butter hela dagen. Jag har mest legat i soffan. Varit så sjukt trött. Kan dock bero på att jag somnade ca halv fem imorse.  Trött trött trött.

Igår var det en bra dag. Min mamma var söt.. om ni kan tro på något så befängt. Jag taggade inför rekryteringsmässan. Allt ordnade sig, trots viss panik innan jag skulle till bussen, haha. Mötte upp Suz som hade hjälpt mig med att skriva ut ett ex av mitt CV. Tack igen! Sen så traskade vi mot arbetsförmedlingen och gick loss på kopiatorn. Ibland är man bra tankspridd, ja. Rekryteringsmässan var inte lika bra som förra året. Skrev mest upp mig på värdelösa saker som Au pair. Och nej det är inte värdelöst men jag vill bara ha ett normalt jobb. Som kassörska om så vore. Hittade dock mitt framtida jobb. På Casa la perla that is. Världens sötaste gubbe pratade jag med. Tänk er! Jag jobbar på Casa la perla. Det är ett resebolag. Ett norskt. Haha. Jag ska SÅ ha jobbet. Taggad som fan. Suz hittade inte så många jobb att söka men några CV;n slängde hon ut. Efter att vi traskat ut, svettiga och liiiite uttorkade så bestämde jag att Suz skulle med till Gideonsberg. Det var sött av henne. Hon satt och tittade medan jag övade med kören. Det gick jättebra. Ser fram emot Allhelgonagudstjänsten.

Nu är det bara en dag kvar. EN DAG KVAR. Och gud vad jag har fått höra klagomål från folk om att jag gör det till en big deal. Men JA! Alexander är alltid en big deal. Man kan inte prata för mycket om honom. There is no such thing! Got it? Och vi ska vara hos Emma! Aw. Det kallas kärlek people. Det kallas kärlek.

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Självklart ska du ha det jobbet, och jag är övertygad om att du kommer få det om du ger dej satan på det, jag menar du är ju Mickis liksom.

2009-10-22 @ 23:04:47
Postat av: Nicklas

Självklart ska du ha det jobbet, och jag är övertygad om att du kommer få det om du ger dej satan på det, jag menar du är ju Mickis liksom.

2009-10-22 @ 23:05:05
Postat av: Nicklas

Och jag har btw ingen aning om hur jag lyckades kommentera två gånger. Fett skumt

2009-10-22 @ 23:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback