Fredag is the grej!

Idag är det fredag. Woho! Äntligen. Tingsek ikväll. Tror inte någon har missat att jag ska dit. Haha. Men det ska bli så jävla fucking helvetes kul. Funderar fortfarande på vad jag ska ha på mig. Börjar bli lite panik. Men något ska vi nog komma på. Jag är ju inte helt handikappad. Tro det eller ej.

Igår umgicks jag med Sarah. Jag var dock inte världens bästa sällskap eftersom jag var så trött att jag nickade till lite då och då. Men trevligt var det! Hälsade på Lotjii (gud stavning?) när hon spelade bowling på Bellevue (men GUD stavning?) och sen åkte vi hem till Sarah och tittade på film. Grrrrrr. Heting? Jodå. "Where is Gandalf?" sabbade i några ögonblick men oftast var han het. Charlize Theron ser inte så illa ut hon heller, nej nej. Jag känner att detta inlägget blir lite flummigt, indeed. Men jag är speedad på kaffe och cigaretter. Sen har jag utökat min spotify-spel-lista grandiosa. Fett nöjd! Ah. Pepp pepp pepp pepp pepp som faaaaaaaan.

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Ha så kul ikväll, hoppas det blir en grym konsert!

2009-10-30 @ 23:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback