Good vs Bad

Det är onsdag idag minsann. Började mindre bra med en skrikande mamma och syster. Asdrygt. Hungrig är jag också. Ska snart koka makaroner. Inte fått i mig så mycket föda senaste dagarna. Måste börja tänka på det. Visserligen blir jag smal och fantastisk men mitt huvud blir lite knas. Och humöret lite mer labilt. Alltså. Äta mat snart. JA. Fast det är en väldigt bra dag idag också. Onsdag. Det är fint väder. Var hos Dennis med Tofflan igår och hade det trevligt. Fick vårrullar. Tack! Fina pojkar, ohja ohja. Mina partners in crime, Boooone.


Och gissa vad jag ska göra på fredag. OHMYFUCKING GOOOOD!
Jag ska se TINGSEK på Sigurd. Med världens bästa Sarah! <3 Totally mys!


Kommentarer
Postat av: Nicklas

Makaroner är fantastiskt!

2009-10-28 @ 23:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback