Happy Birthday!

Idag är det fredag och det är Therese födelsedag! Massor med kärlek och grattis till dig, hjärtesyster. Har suttit uppe hela natten och knåpat på hennes present som hon ska få på söndag. Ska bli skönt att träffa andra familjen igen. Varit ett ganska stort uppehåll senaste tiden. Underbara människor. Blir alldeles varm inombords när jag tänker på hur bra ni får mig att må. Hur trygg jag är hos er.

 Grattis hjärtesyster!


Men som skrivet här ovan är det fredag. Jag har ingen aning om vad som händer. Om det ens händer något. Jag hoppas på att folk hör av sig till lilla mig och vill umgås. Måste fylla på mobilen. Ringde älsklingen Tom igår, det var inte nådigt. Hann prata några minuter innan mina pengar var slut. Men kul att höra hans röst igen, var sjukt länge sen. Förutom att spendera pengar på min mobil har jag tagit det ganska lugnt senaste dagarna. Jag har spenderat hela två dygn hemma. Det ni! Dock har min familj inte vetat om det då jag har gömt mig nere i källaren. Haha, det låter för jävla tragiskt men så är det. Känner mig en aning harmonisk och tror att det har att göra med att jag har varit just hemma. Inte känt pressen att sticka. Så mitt humör har varit stabilt för en gångs skull. Har också fått någon dille på att baka och laga mat. INTE likt mig att försöka mig på sådana företag. Har dock gått bra. Det kunde man verkligen inte tro. Saknar mina sötungar dock. Och Irsta-gänget. Linas hus är sålt nu. Blö. Kommer bli så jäävla tomt utan Lina i Irsta. Hon är Irsta-Lina ffs! Nu blir hon liksom.. Skjutbanegatan-Lina. Klingar inte ALLS lika fint. Men det är väl så det är. Nu är det bara jag, Suz och Hanna kvar i Irsta. Längtar härifrån verkligen. Funderar seriöst på att skita i allt och bara dra till mormor. Mysa in mig i tryggheten. Min älskade hemstad som jag längtat till med varenda cell i kroppen, under alla dessa år. Nu när det väl gäller så tvekar jag. Jag vill så jävla mycket. Men jag vill aldrig komma tillbaka hit. Aldrig mer. Och det är just nu många som jag inte orkar att vara utan.

Nä nu ska jag dunka MUSE <3 och hitta på något roligt. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sarah

aldrig komma tillbaka hit*? :(



*de vill säga västerås..

Postat av: Mickis

Aldrig tillbaka till Västerås nej. Det skulle vara alldeles för ångestladdat.

2009-10-13 @ 08:21:05
URL: http://gnostrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback