I'd still love you more tomorrow

Det är tisdag. Igår sov jag hela kvällen. Tände mitt doftljus från Andréa <3 Var väldigt mysigt. Pratade i telefon med Alexander-baben också. Saknar dig så jag döör! Men snart kommer han hem. På sin födelsedag that is. Och är hemma en hel vecka. Vi ska umgås! Åh! Härliga tider minsann. Natten bestod av tv-tittande med syrran och sen lite Wii. Spöade henne i tennis. Woho. Traskade till macken och köpte cigg imorse och sen har jag suttit vid datorn och tagit det lugnt. Håller på och gör lite tidig lunch. Det blir ris med fiskbullar. Ska bli gott. Idag händer det inte så mycket. Jag ska städa som vanligt, lyssna på musik och njuta av solen. Sen bär det av till Stugan för att träffa älsklingarna. Var några dagar sen, haha. Ändå uppstår det en saknad. Sjukt egentligen. Ska titta till riset nu så det inte bränns vid, som det iofs alltid gör när jag försöker mig på att koka ris. Suck. Värdelös i köket är man. "Då blir man en dålig fru" som min kära låtsasfarmor skulle säga.


Puss på er!

Dagens vill ha: pengar
Dagens händelse: bra telefonsamtal med mami!
Dagens låt: Sissel - Solitaire
Dagens planer: Stugan.
Dagens saknad: Alexander!
Dagens dummaste: Min näsa

Dagens roligaste: Jag, haha
Dagens favorit: John Silver
Dagens humör: Bra! Om än lite snorigt.
Dagens ord: Bajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback