I'll neveeer teell.. nanananaaana.

Klockan är tio över sju och jag sitter hos Mami 2. Hon somnade runt halv sex-tiden och sen kunde inte jag sova. Sova hela dagen igår så det blir plus minus noll, inbillar jag mig. Haft en jättemysig lördag. Mina vänner är inte lite fantastiska må ni tro! Sov till typ fyra och efter en viss sms-terror tog jag mig ner på stan där jag träffade Jossä, Daniel, Annso, Nargis och Anna. Satt på Stugan och hade mys. Jossä och Anna drog. Sen stack Annso och Nargis för att städa hemma hos Nargis så jag spenderade väntetiden med Herr Daniel. Basker <3 Hell yeah. Spelar ingen roll vad han säger, vi har delad vårdnad om den jäveln, så är det bara! Och hör sen! Hos Nargis blev det lite dricka och skitsnack om allt möjligt. Helt plötsligt är vi på stan igen för att träffa någon dude. Drog senare till Rönnby för att umgås med andra familjen. Det blev mycket prat, te-drickande och kelande med katterna. Inte så bra för min hälsa. För mycket mys med Pelle och man vill klia sönder sig. Jävla allergi asså. Om några timmar ska det städas och så innan släkten kommer för att fira Therese. Ska bli kul att träffa alla mysiga människor igen. Efter det vet jag inte vad som händer riktigt. Försöka träffa älsklingarna antagligen. För jävla bra dag. 

Lite bilder från fredagens mys med Lina & Sandra (snodda av mästerfotografen Lina!);



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback