Love is a resistance

Möööööh jag är förkyld! Hur kommer det sig att varje gång jag dricker vaknar jag upp sjuk? Eller ja, förkyld as hell. Igår hade jag iofs strumpbyxor och öppna skor med en kort, tunn klänning. Hm. Men jag hade på mig min varma jacka faktiskt! Nåväl, förkyld är man. Och aptrött. Men inte så bakis. Drack ansvarsfullt igår. Yay me! Fast det blev rätt trist vissa stunder. Kvällen igår var bra! Började hos Lina, rejvaren, med Sandra-baben! Drack, lyssnade på musik, sjöng karaoke och fotade. Älskar Linas kamera, it makes me look cute. Vi begav oss till staden och Sandra satt och härjade hela bussresan. Det är tur att hon är söt. Hamnade hos Jocke med folk och det var niiiice. Roligaste under kvällen var nog när jag satt i soffan och skrek "Hemförsäkring" varje gång någon vinglade vid akvariet. Trippade iväg mot centralen och tog sen sista bussen hem. Så jävla kallt. Slängde i mig några mackor, läste lite Isfolket och somnade. Jag tror lite bilder kommer att dyka upp senare, när Lina fått ändan ur vagnen, så att säga.

Ska snart lägga mig och sova ett tag till. La familia är på hockeyträning och dyker inte upp förrän vid tre-tiden. Hoppas få ett samtal från min andra mor så jag vet vart jag ska ta vägen ikväll. Hemma eller Rönnby? Imorgon ska Therese firas av släkten och då skuttar jag in också. Jag är typ världens mest irriterande ex. Hade varit roligare om det verkligen hade varit för att irritera honom. Men det har det aldrig varit. Det har alltid varit kärleken till min andra familj som har väglett mig! Dramatiskt va? Well well, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback