Mr. Brightside

Hej hopp! Inte bloggat på några dagar, gud förbjude. Men här kommer ett inlägg kära vänner. Ni behöver INTE oroa er. Och ja, jag roar mig lite med detta skitsnack denna gråa tisdag. Det är inte helt fel faktiskt. Prova själva. Nåväl, lite uppdatering kanske?  I fredags fyllde älskade Alexander 20 år. Jag begav mig hem till Emma där vi firade honom lite. Presenter och alkohol. Mysig kväll. Ni är så fina allihop! Massa kärlek till er. Dock blev min natt en aning melankolisk och kall. Sötnosarna drog iväg till Kåren medans jag tänkte traska till bussen. Blev hela promenaden till stan och sen fick jag vänta några timmar på bussen. Mötte en jättefull Hutta som var söt och väntade på bussen med mig en stund. Sen försökte hon hångla upp mig. När inte det gick så ville hon hem. Haha. Hon är en hjälte! Kom äntligen hem, tittade på film och däckade i soffan.

Lördag var lugn och fin. Träffade älskade Hanna! Var alldeles för länge sedan. Vi stack till macken och köpte chips och godis. (Ta plastpåsen! Väger mindre än papperspåsen. Moahaha.) Vi traskade sedan hem till mig och tittade på Little Miss Sunshine. Jag älskar den filmen fan. Och nu ska vi bättra oss, Hanna och jag. Ses oftare. Idag åker hon tråkigt nog till Norrtälje men kommer hem om en vecka igen.

Annars har det varit lugnt. En aning kaotiskt hemma just nu men som vanligt stänger jag av alla känslor och lever i min bubbla. Funkar asbra. Yippie me. Saknar massa folk. Men känner mig inte så värst social just nu. Trist som fan. Men det får vara så antar jag. Lyssnar på The Killers just nu. Känns bra. Känns ok.


Djupare än såhär orkar jag inte vara är jag rädd. Jag behöver cigaretter. Puss!

Kommentarer
Postat av: hanna

det var en mysig lördag! :)

och ja, vi måste fan bättra oss, ses oftare!

annars jävlar!

love ya, and miss you! <3

2009-10-29 @ 11:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback