Pepp pepp pepp pepp pepp!

Åh är så sjukt pepp inför imorgon. Jag, Sarah och Tingsek liksom. Och öl! Det ska bli så sjukt roligt. Gaah vill ha freedag!


För övrigt har det varit en stillsam torsdag. Nina fyller år idag, grattis till henne! Har mest suttit och läst min älskade bok. Snart läst halva. Dock är den lite invecklad så imorse tog jag en promenad och läste. Annars somnar jag så lätt, haha. Den är bra men min dygnsrytm är mer fuckad än Jenna Jameson så vad ska man göra? Igår var det också en lugn dag. Älsklingen Alexander tittade förbi och vi åt bullar. Det var mys. Vad skulle jag göra utan dig? Går icke att föreställa sig. Mörkt, dystert och traumatiskt skulle det nog vara. Och mer därtill. Nu yrar jag lite. Tankspridd som jag är. Har halsbränna. Ska fixa den. Nu ska jag lägga mig och läsa lite till.


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback