Puss & kram

Ensemblekonserten i måndags var rolig att gå på! Ettornas allra första. Man fick inte alls massor med flashbacks. Se alla gamla lärare igen. Det var kul! Och jag blev kär i en tjej som sjöng så jag höll på att dö. Det roliga är att man såg direkt vilka man skulle ha hatat om man gick kvar på estet. Människokännare? Jojo.

Idag är det rekryteringsmässa. Det ska bli roligt. Ska möta Suz och flickorna på centralen vid två. Hoppas att mitt CV-trubbel löser sig. Möh. Blev inte klar förrän imorse. Har satsat på ett lite annorlunda CV. Eftersom mina så-det-ska-vara inte verkar ha funkat. Haha. Får hoppas att det går vägen. Ska bli kul iaf. Borde duscha men orkar inte just nu. Jag plågar våra kära polacker utanför med min musik istället.


PÅ FREDAG KOMMER ALEXANDER HEM! OCH HAN FYLLER 20! KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback