Rockstar!

Helgen blev lugn. Fredagen spenderades med syster, godis och chips framför tv;n. Fick fyllesamtal från Göteborg, sen sov jag och njöt av lugnet. Lördag blev lite seg men sprang sedan till församlingshemmet för att träffa Sarah för första gången på länge. Det blev film, The bucket list för att vara exakt. Så jävla bra film! Dock inte så upplyftande till en början. Det var lite hey det är lördag kväll och här sitter vi och tittar på en film som handlar om två män som är döende i cancer. Men man skrattade mycket. Underbar film. Församlingshemmet stängde så jag och Sarah åkte till Donken där vi satt och pratade om allt som hänt senaste tiden. Som vanligt hade jag liiiite mer att berätta. Hatar mitt liv, haha. Nejdå. Men det händer för mycket har jag kommit på. Skönt att senaste tiden har varit ganska lugn. Var så skönt att träffa Sarah. Vi skrattar så mycket tillsammans! Man njuter av varje sekund. Nästnästa helg ses vi igen! Då med en av hennes kamrater från Karlskoga. Ska bli mys.

Söndag blev hektisk. Hade varit uppe hela natten och pratat med Glenn-darling i telefon. Så man var lite seg framåt morgonen. Sprang ändå iväg till första bussen från Irsta och kom till Gideonsberg runt kvart över nio. Kören samlades. Jag övade in mitt lilla solo för första gången, det gick helt okej. Vi övade och pratade. Fint gäng vi har fått ihop minsann. Gudtjänsten gick bra! Den var lite väl lång tyckte jag nog men mitt lilla solo gick bra! Åkte ner på stan efter några välförtjänta koppar kyrk-kaffe. Väntade på vad som kändes en evighet på någon av mina älsklingar. Till slut kom Josse ner och vi hade kul som vanligt. Idag ses vi igen och förhoppningsvis får vi en visit av Nargis också. Inte träffat mitt lilla gäng på hela helgen så saknaden är stor!

Nu blir det kaffe och cigarett tror jag. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Karlskoga! Är det någon jag känner måntro (inte för att jag känner särskilt många där längre men ändå)?

Det vore nästan lite läskigt om det vore det :)

2009-10-05 @ 23:15:54
Postat av: Sarah

nästnästa helg* till och med :(

2009-10-05 @ 23:49:13
Postat av: Mickis

Haha Nicklas då, det är min kompis Sarah som pluggar där. Hon började nu i höst så troor inte du känner henne :P



Sarah ; jag skrev väl det? :O

Postat av: Nicklas

Jaha, ha ha då missförstod jag lite grann, trodde att det var att du hade en vän som hade en bekant från Karlskoga.

Men när hon nu bor i Karlskoga få du säga åt henne att hon ska gå till Statt på fredag, det kommer hända helgrymma grejer där då

2009-10-06 @ 22:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback