Happy!

Födelsedagen blev bra till slut! Mina vänner lyste upp min dag. Började med att jag kom ner på stan och träffade sötaste Annso som sjöng så fint för mig! Folk kom förbi och grattade. Det gjorde mig glader. Andrea gav mig min första riktiga 20-årspresent! Tack solstråle! Sen fick jag present från Johanna & Robin också. Tack! Det blev Stugan i många timmar innan vi släpade benen till Värreporre. Och där blev det drag, jojomensan! Det var Hutta, Poki, Ez, Onkel, Emelie, Camilla, Johanna, Robin, Andrea, Viktor, Cindy, Hanna, Anna, Bea, Olof och Riyad som stod upp och sjöng så fint. Bea & olof hade med sig tårta som det var sagt. Tack alla fina! Väl på Värreporre blev det en öl från Bea, en från Riyad, en från Cindy och en shot från Ez. Det blev lite blurrigt ändå. Haha. En John kom förbi för att säga Grattis också. Det tyckte vi om! Folk drack, åt tårta och snackade. Allt var väldigt mysigt och det kom någon glädjetår under kvällen. Ni räddade min födelsedag. Allihopa!

                  

 


Kommentarer
Postat av: Nicklas

Bilden med tårtan är ju helt fantastisk, den förmedlar liksom glädje på något sätt

2009-09-11 @ 22:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback