One day

Jag är trött trött trött trött. På allt. Ingenting känns längre. Eller vänta, nu ljög jag. För ER(!) Det är hemskt. Tur att jag erkände det direkt då. Vissa glimtar senaste tiden har känts faktiskt. Men det har varit extrema fall. Vissa väldigt extrema.. Men ja. Det är en annan historia. En spin-off kan man väl påstå utan att få dåligt samvete. Upptäckte igår när jag fikade med Viking hur fucking jävla bitter jag är. Inget fel med det. Jag älskar att vara bitter men det här satt lite djupare. Mer än vad jag trodde. Och det skrämde mig en aning. Inte överdrivet mycket men en aning. En liten gnutta. Men ingen fara. Ingenting som inte lite öl, kaffe, cigaretter eller fint sällskap kan fixa. Klockan börjar närma sig Stugan-time. Dags att fly från verkligheten igen. I'm lovin' it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback