Alla stjärnfall viskar ditt namn, J.

Hua. Egentligen så är jag sjukt jävla trött men sitter ändå uppe. Korkat egentligen. Har nyss avslutat ett fint skype-samtal med La Fiis, var ett tag sen. Det var göll. Kom hem idag från helgen hos Nargis som var toppen. Vi har ätit hennes goda mat, fingervirkat, tittat på tv, gungat, läst, skrivit, skissat och haft det mysigt. Nargis är en fantastisk människa och vän som låtit mig låna hennes mobil för att sms;a som en galning eftersom mitt batteri dog och jag hade glömt laddaren hemma. Hon har dessutom klippt sitt hår i en frän frisyr som passar henne perfekt. I veckan ska vi färga hennes hår lila och mitt mörkt. Lite nervös. Har alltid haft min naturliga hårfärg, men känner för en ändring av något slag. I veckan blir det att träffa Nargis praktiskt taget.. hela tiden.. hm. Haha. Fika med Jimmy. Kramas med älsklingen Alexander! Och sen blir det lite dricka och party till helgen. Kommer att bli riktigt bra. Nu måste jag sova. Eller åtminstone läsa min älskade bok tills jag däckar. Mums. Puss!

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Du lär ju lägga upp en bild sen när du färgat håret. Jag menar tänk om vi skulle råka ses nån gång och så känner jag inte igen dej för att du bytt hårfärg. Hemsk tanke!

2010-04-06 @ 23:11:10
Postat av: Mickis

Haha ska göra det så fort det är klart ;D oroa dig inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback