Det sitter en pojke på månen

Nu har jag stått och gjort pannkakor samtidigt som jag haft en frustrerande msn-konversation. Det har inte gått så bra. Många brända pannkakor. Mamma ringde när jag stod och bölade vid spisen och började nästan skratta åt mig. Haha. Det lät nog lite kul när jag tänker efter. Ja. Jag är ännu mer ledsen nu. Underbar dag tycker ni inte? MEN men men men men men men men men skit i allt dåligt. För veeeet ni vad jag ska göra ikväll? Jag ska se Rikard Wolff! Jo man tackar! Eller ja, se och se. Slängde iväg ett mail för att få jobba ikväll på Sigurd och jo men visst. Ska stå redo för tjänstgöring klockan 18:00 på Sigurdsgatan 25. Jag blev så glad att jag ringde upp mamma och skrek, haha. Hon blev lite avundsjuk tror jag. Kan hon gott ha! Åh! Jag har inte haft ett Rikard-moment sen jag snubblade in på en gratiskonsert i Göteborg 2006 under EM-invigningen. Förutom den gången jag och Emma jobbade på Melodifestivalen och han gick förbi med sin apsöta pojkvän (fast det är slut nu tror jag) och Björn Kjellman. Så det ska bli så roligt så!


Och oj, istället för att bränna pannkakor för att jag är helt uppe i min sorg bränner jag nu pannkakor för att jag är helt uppe i lyckorus. Märkligt det där. Rikard Wolff ffs. Ehm. Ja jag skaa lugna ner mig. Men.. RIKARD WOLFF!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback