Du är allt jag ser och hör

Gårdagen blev smått fantastisk om jag får säga det själv. Tog en lång dusch för att rena mig från allt damm och sen väntade jag på att mor skulle ropa så vi kunde åka och hämta mormor. Ehm. Hon glömde mig så fick ta bussen och sen springa till centralen för att säga hej till mormor. Mötte upp Emma och Rikard efter det. Traskade runt på stan med dessa söta människor innan jag och Emma begav oss till Global Living. Var eeevigheter sen vi var där. Det var en fin fika. Snacka skit och bara slappna av för en stund. Jimmy joinade fram mot slutet. Micket trevligt. Blev även medbjuden hem till Jake nu ikväll. Pojken fyller år. Mys! Kramade Emma hej då och träffade Nargis på Stugan. Saknat henne! Satt där och muppade oss och planerade helgen. Ska bo hos henne, nu igen. Kom hem runt nio, satte mig i min nya läs- och skrivhörna där jag till slut somnade. Sov som en stock hela natten. Var riktigt skönt att sova ut!

Idag vaknade jag runt halv nio, traskade upp till mormor och mamma som satt och drack kaffe. Tre generationer Wallström brukar bli ganska intensivt. Idag var inget undantag. Var nyss och handlade. Köpte red bull inför ikväll, present till Hampus och en liten gåva till Jake. Ska alldeles strax slinga mitt hår en aning och sen duscha, packa väskan för helgen och sen bege mig till staden för att möta Emma & Rikard. Ska bli en bra kväll! Träffa Emma och Alexander. Vi höres när vi höres! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback