Du såg exakt lika påkommen ut som du var men ärligt talat, det var skönt med ett dåligt svar

Det har varit en bra fredag! En händelserik fredag. Umgåtts med mor och mormor mycket innan jag stack ner på stan och hem till Emma & Rikard. Maija och Alexander kom dit = lovely! Vi åkte hem till Jake med våra presenter (jag med en liten dekorerad låda med jordgubbar och en chokladbit (låg mycket omtanke bakom)) för att fira pojken. Där fanns hela gänget och lite till. Åkte taxi med älsklingarna till stan och åkte sedan hem till Nargis. En David ringde och ville ha med oss på fest så vi gick dit. Där fanns David, "Krister", Torsten, Alex, Jens, Kristina (stavning?) och mannen som bodde där, Andreas. Mycket trevligt! Det bjöds på öl, delvis bra musik och väldigt trevligt sällskap. Vi kom nyss innanför dörren till Nargis, hon lagar mat nu och sen ska vi sova. Umgås med Daniel senare idag, miih. Uff. Klockan är snart sex på morgonen. Är helt slut. Bror fyller år idag. Grattis till det lilla knytet.

Förutom det är jag ganska sad. Eller mycket sad. Känner mig tom och ledsen. Jag vet inte vad jag håller på med riktigt. Det borde vara så enkelt men ändå blir det så brutalt svårt. Orkar inte vara fel igen. Orkar inte att inte duga igen. Det gör för ont. Ändå brinner det lilla envisa hoppet inom mig. För det finns inget jag hellre vill än att vara dig nära. Det finns inget jag hellre vill än att vara rätt för dig.


Svamlar en aning. Förlåt, kära vänner. Ni är underbara. Tack alla för en fin kväll. Emma och Alexander, som vanligt kan inte ord beskriva. Ni bara är. I adore you. Massa tack till Nargis också. Finare vän får man leta efter.
Nu blir det mat sen sova. Puss!

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Nu vet jag inte vad just det här handlar om men jag vågar ändå påstå att du aldrig är fel Mickis. Aldrig! För du är Mickis och Göran Persson har nästan lovat att du ska få ett nobelpris i framtiden :)

2010-04-24 @ 23:05:31
Postat av: Mickis

Nicklas- Haha du är för underbar! Tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback