Ge mig styrka

Åh kära vänner. Jag är så trött. Just nu sitter jag framför brors dator och stirrar på skärmen. Känner mig allmänt sinnesslö och dreglar. Dagen har varit tröttsam än så länge. Städat brors rum, köket, tvättat och ska snart sätta igång med lilla toaletten. Sen mitt rum så gott det går. Senaste dagarna har bara handlat om att städa, städa, städa. Bror är sjuk vilket betyder att han och mamma springer runt och försöker driva mig till vansinne stundtals. När mamma kom ner till källaren i söndags natt och berättade att Hampus hade spytt hejvilt kastade jag bak huvudet och utbrast förtvivlat "Seröst, jag orkar inte ha er hemma!" varpå hon bara skrattade rått och gick vidare. Ondskefulla fruntimmer. Men det har varit helt okej dagar. Städat och varit duktig, ingen dålig stämning alls nästan. Men jag märker att jag har sovit och ätit alldeles för lite för att orka hålla humöret uppe hela tiden. Nåväl, på torsdag kommer mormor hit. Min älskade mormor! För bror fyller hela 8 år på lördag. Massa grattis till honom. Någon som fyller år idag däremot är min alldeles egna Bullpungsmästare. Grattis till honom! Ska fixa ihop ett litet inlägg tillägnat honom senare idag. Antagligen bara han och jag som kommer att skratta åt det men det bryr vi oss inte om annars så varför nu? Haha. Nu ska jag svara på ett mail från min söta vän i australien innan jag beger mig mot lilla toaletten med trasan i högsta hugg.

Puss!
--- 25 april
Här kommer hyllningen till Fiisen lite i efterskott.


Kommentarer
Postat av: Nicklas

Du menar alltså att den där lille killen som sprang runt i spindelmannentröja och som man knappt förstod vad han sa fyller 8 och därmed går i skolan och åtminstone till viss del lärt sej läsa, skriva och räkna?

Det känns lite som att du försöker driva med mej.

Eller så var det helt enkelt bara väldigt längesen jag var och hälsade på den där gången då citronsprit blev ett begrepp

2010-04-20 @ 23:09:13
Postat av: Mickis

Hahahaha Nicklas då! :) Det var ju väldigt länge sedan. Sommaren 06? Då var han bara 4 år ju! ;P Haha den där jävla citronspriten. Fortfarande hejdlöst roligt!

Postat av: Nicklas

Jag är inte säker på att roligt är riktigt rätt ord, traumatiskt är nog bättre :D

2010-04-21 @ 23:04:21
Postat av: Mickis

Hahahaha. Roligt ÄR rätt ord. För mig. Sen att ni blev helt bänga kan inte jag hjälpa ;)

2010-04-22 @ 02:32:12
URL: http://gnostrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback