Glad Påsk!

Glad påsk på er alla!
Idag är det långfredag. Och jävlar vad den har varit lång. Helt sjukt. Familjen har varit hemma och ränt runt hela huset för att slänga saker på återbruket. Vilket betyder att jag fått ligga i min säng hela dagen för att undvika att stöta på mina familjemedlemmar. Det var väldigt långtråkigt så jag sov större delen av tiden. Blev en lång natt av sms;ande dessutom så var ganska okej att sova ett tag. Nu har jag nyss duschat, håller på och tvättar kläder och ska snart packa ihop mina saker för att åka till Nargis. Om hon svarar på sms, det vill säga. Förhoppningsvis blir det en fin helg hos henne. Komma bort från mitt rum kan bara vara hälsosamt. Haha. Annars händer det inte så mycket. Jag mår relativt bra idag. Känner att hungern börjar ropa lite men det fixar vi senare tycker jag. Måste faktiskt skynda mig med att packa ser jag nu. Hoppas ni får en fin helg, alla vänner så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Glad påsk tillbaka!

2010-04-02 @ 23:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback