Show me when it rains, the place you go to hide

Morrn morrn! Det är måndag morgon. Idag åker mormor hem. Sad. Jag vaknade för en liten stund sen av att jag låg i min saccosäck så har lite ont i ryggen. Ska alldeles strax ta och spendera några timmar i min egen säng, sova lite extra. Ska bara säga hej då till mormor först. Har varit en bra helg. Spenderade söndagen i min säng, haha, med små besök av mormor lite då och då. Mår bättre fast är fortfarande snuvig så förutom städningen av huset idag ska jag inte hitta på någonting speciellt. Men måste träffa Alexander innan han åker tillbaka till Tjörn. Får se om han har tid imorgon isf. På onsdag ska jag leka med Nargis. Oroliga Nargis. Förhoppningsvis överlever vi den dagen också. Valborg snart. vad som ska hittas på, det vet jag inte. Men blir väl något knasigt som alla gånger.

Känner mig tom, kall och likgiltig. Jag tycker inte om att känna så. Ska sova några timmar nu och hoppas på att det äntligen släpper. Skriver kanske mer senare. Ni får ha det så bra kära vänner!
Och just det, nu finns hyllningen till Bullpungspappa uppe! I inlägget från 20 april. Blev rätt nöjd, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback