Take off your colours

Nu var tanken att jag skulle städa hela natten. Tur att jag inte behövde en hel natt för jag somnade och vaknade fyra. Haha. Ska alldeles strax sätta igång och ta itu med det sista innan fotograferna dyker upp vid nio. Ut och springa i spåret medans det fotograferas. Sen åka till stan för att träffa Alexander-älsklingen en stund. Har inte bestämt mig ifall jag ska köpa cigg eller snus. Jobbiga val här i livet. Ska bli skönt att få springa av sig om några timmar. Har lite frustration, irritation och annat att bli av med. Igår var det en okej dag. Mor var nöjd med min städning som jag ägnat hela dagen åt, somnade på kvällen och gick upp för att hjälpa mamma innan hon gick och lade sig. Fick ett samtal från Pulpus. Haha. "Jag vill haaaaaaa" Fy vad jag skrattade. Skrattade fortfarande efter tio minuter efter att vi hade lagt på. Hysteriskt roligt :) Fick äntligen syster att städa sitt rum också. Lyckad städ-dag alltså. Nu SKA jag sätta igång med att sortera mina kläder osv. Puss!

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Ut och springa? Herregud, jag blir trött bara jag läser det.

Men vad är det för fotografering som gör att du (a) måste städa hela nätterna och (b) gör så att du inte kan vara hemma? Låter som en smått ondskefull fotograf det där :D

2010-04-27 @ 23:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback