Jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig

Första april idag. Eftersom jag börjat läsa Harry Potter som en tok igen (för vad blir det.. ehm.. 20;e gången) så grattar jag Bröderna Weasley på födelsedagen. Är jag inte gullig så säg! Klockan är halv sju på morgonen. Har inte dygnat dock. Sov efter att jag kom hem från kvällen med Suz och Nargis på stan. Det var en bra dag igår. Städade lite hemma, satt vid datorn och tog det lugnt. Sen traskade jag ner på stan och mötte Suz som skulle köpa skor. Jag köpte naturgodis, haha. Aja. Vi träffade på Nargis och Jossä på stugan. Satt där och snackade skit. Det var mys. Nargis och jag stack till pizzerian och beställde vår pizza. Personalen har börjat komma ihåg vår beställning, det är lite gulligt tycker jag. Tog bussen hem och upptäckte att Melissa Horn var på P3 live. Så jag stannade upp, satte mig på en sten i regnet och funderade. Funderade på dig. På allt runt omkring men mest på dig. Men jag kom inte fram till något. Det var bara en cirkel av virriga tankar och längtan efter en lösning. Längtan efter en upplösning. Fast såklart mest längtan efter att få höra din röst. När P3 live var slut och jag fortfarande inte funderat ut något så traskade jag hem, läste Harry Potter och somnade. Har suttit större delen av natten och diskuterat olika världsliga saker med Crystal. Alltid lika trevligt må jag säga. Familjen sticker snart iväg, då ska jag nog sjunga. Känner att jag behöver det just nu. Sen ska jag ringa ett samtal jag är lite nervös över. Åh jag är så löjlig ibland. Haha. Efter DET blir det antagligen att sticka till Nargis och spendera mestadels av helgen hos henne. Äta påskmiddag med hennes familj och lite andra roliga saker. Poesiafton! Ska bli sjukt trevligt. Trivs verkligen i hennes sällskap.


Snart dags för sång. Kanske lite mat innan. Får se.


Jag vet vad som måste göras
Ändå sitter jag kvar här
I ett sista kapitel som jag har förälskat mig i

Jag försöker strida mot känslan
Men den är rädd och spelar ett spel nu
Jag får för mig att jag kan vara kvar
men vet inte hur

Men jag vet att jag döljer en sanning
Att väntan inte leder någonstans
Jag vet att jag måste ta steget
ur vår sista dans



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback