Even for a moment

God morgon på er kära vänner. Idag är det söndag och jag känner den vanliga ångesten idag. På något mystiskt vis så är jag ledsen idag. Jag vet inte riktigt varför. Känns bara inte bra. Helgen har varit väldigt lugn. Jag har suttit hemma med syster och tittat på tv. Inte så mycket mer. Har varit skönt som bara den. Var nyss ute och rökte. Det slog mig vilket vackert väder det är idag. Fåglarna kvittrade, solen hade precis rest sig bakom tallarna. Ändå var jag ledsen. Vi skyller på att det är söndag after all. Natten har varit väldigt trivsam. Sms har skickats som vanligt. En uppmuntrande mailkonversation har utbytts och fick även konversera ett tag med Crystal. Bra natt. Nu börjar morgonen bli lite för mycket morgon så ska nog snart lägga mig i min säng och trycka igång min ljudbok. Varför jag vill lyssna på just "Kärleken till Sofia Karlsson" vet jag inte. Den brukar jag bara lyssna på och gråta till när jag tappat hoppet om kärleken för en stund. Vilket inte är fallet just nu. Vi får se. Lite sömn kanske kan få ordning på mina tankar. Saknar Nargis. Saknar Alexander. Saknar Susanne & Therese. Saknar dig.

Svara på mail, läsa lite krönikor av Ronnie <3 och sen sova.



Jag har varit så ensam så länge nu
Att jag byggt en skyhög mur runt mitt hjärta
För ingen skulle någonsin få komma in
Men så kom du

Och jag har försökt kämpa emot
Men jag faller in i dig och ditt stora hjärta

Jag borde lärt mig nu att det alltid är det
Lilla som får mig på fall
Ett rufsigt hår, ett skratt som är lite skevt
Åh, snälla bryt mig inte nu

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Söndagar är bra att skylla på. Även dom dagar då det inte är söndag faktiskt, då kan man spela everyday is like sunday och indirekt ge söndagarna skulden.

Men gå och lägga sej vid sju på morgonen, hujeda mej ett sånt dekadent leverne :)

2010-04-18 @ 23:11:26
Postat av: Mickis

Hahaha åh! Det ska jag börja med. Tack för tipset, Nicklas!

Ja. Är det inte fantastiskt så säg ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback