Hela världen är så underbar på bussen in till stan

Seriöst! Haha. ÅH. Här har jag och mor städat från morgon till kväll, sista dagarna skrek vi bara på varandra för att få ordning på huset till fotograferingen. Så ställer jävlarna in. PRECIS när vi är klara. Damn. Mor ringde när jag var på macken och jag skrek rätt ut i luften (förbannade headset) och alla där inne vände sig om. Okej.. inte för att vår mack brukar vara knökad med folk men ändå. Haha. Men mitt rum är så fabulous just nu att jag måste ta bilder och lägga upp på min älskade blogg så ni får se hur min värld ser ut för det mesta. Jag har t o m nya lampor i min taklampa! Det har inte hänt på.. jag vet inte hur länge. Två år eller någonting. Let there be light! Moaha. Jag känner mig lite labil och tror det visar sig på sättet jag skriver. Ni får ursäkta :) Nu väntar jag på att mina kläder ska bli klara i tvättmaskinen så jag kan slänga in allt i torktumlaren. Sen duscha för att bli fin innan jag beger mig till centralen för att möta upp mormor. Miiih. Mormor. Vi kommer ha hela dagen för oss själva imorgon hoppas jag. Efter det ska jag fika med världens bästa Emma. Och efter DET ska jag träffa Nargis. Åh. Saknat mina kära vänner. I helgen skulle kanske älsklingen Alexander komma hem till västerås också. Toppenhelg it seems! Nej nu får jag allt skynda mig om jag ska hinna. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback