Underbart

Kom nyss hem. Jag är snuvig och har ont i huvudet. Stackars mig. Vaknade runt två-tiden av att Nargis trycker igång Technologic med Daft Punk. Sötunge! Vi hasade oss ut ur sängarna, åt lite smörgåsar och mötte upp Daniel på djäkne. Där satt vi i ett vitt lusthus, drack våra red bull och snackade skit. Alla lite smått halvkrassliga. Bäst ever. Ligger nu i min säng i mitt städade rum (lycka) och sniffar på doftljus som mor har slängt in. Luktar gott. Ska spendera kvällen här och sen hoppas jag att mor och mormor traskar ner och umgås med mig. Mormor åker hem imorgon. Sad :/ Men hon är ivrig var det gäller att jag ska flytta dit. Miig. Simma lugnt!


Daniel och Nargis. Haha.
Så klockren bild att det
är skrämmande fan.


Där har ni mitt rum. Fick bli två bilder på min fantastiska bokhylla istället
för en på skrivbordet. Det var lite stökigt när jag skulle fota. Höhö.

Kommentarer
Postat av: Sötunge

Saknar dig redan

Nice nice nice det blev med rummet... Tror jag

Puss på rooompan

2010-04-24 @ 19:38:47
Postat av: Mickis

Saknar dig med babe! ;)

Ses snart igen! och tack.

Hahaha rouuuumphaaa

Postat av: Nicklas

Bäst i rummet: Att gitarren får sitta och titta på tv så den har något att göra medan den inte spelas på

2010-04-24 @ 23:12:32
Postat av: Mickis

Nicklas - Haha, gulligt va?

2010-04-25 @ 00:21:07
URL: http://gnostrika.blogg.se/
Postat av: Nicklas

Inte bara gulligt utan smått fantastiskt till och med, jag blir nästan lite rörd när jag ser hur snäll du är mot din gitarr

2010-04-25 @ 23:12:27
Postat av: Mickis

Awww! Haha. Den får mestadels titta på Disney. Måste ge den rätt uppfostran vet du :)

2010-04-26 @ 12:33:07
URL: http://gnostrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback