Zip - unzip it

Sitter hemma hos Nargis och ska snart göra mig klar för att dra ner på stan med Nargis och Daniel. Äta lite gott, umgås och köpa lite alkohol. Det bli nice! Gårdagen var väldigt trevlig. Kom ner på stan, träffade mina två vapendragare. Gick till min bankomat och ÄNTLIGEN dök pengarna upp. Det var en fröjd. Blev Stugan som vanligt och sen dök Jimmy upp <3 Sötboll deluxe. Efter fikat drog vi oss bort mot djäkne där N och D gungade för fullt innan jag och N begav oss hemåt. Där vi snackade, spelade kort och sen försökte sova. Gick inte så bra. Nargis lagade mat istället, haha. Världens underbaraste. Till slut däckade vi vid sjutiden på morgonen. Klev upp ur sängarna för en liten stund sen. Känner mig ganska jäkla seg. Men ser fram emot kvällen. Imorgon ska jag hem till Emma och Rikard, träffa alla fina och fira Rikard. Ska byta om nu. Ni får ha en fin helg, mina kära vänner!

Daft Punk - Technologic <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback