Allt gör mindre ont sen

Goddagens kära vänner!

Idag är det fredag. Första dagen på min fullspäckade helg, jojomensan. Ikväll blir det bio med syster yster. Vi ska se Valentine's Day. Det ska bli riktigt roligt. Resten av helgen försöker jag planera in någorlunda. Försöka träffa Alexander innan han åker. Fast vi ses när jag trippar ner till Göteborg om ett litet tag så det är ingen brådska! Hitta på någonting med Jimmy-ponken, leka med Nargis och sen på söndag kväll ska jag hem till Sarah och umgås. Fy bubblan vad den här helgen ska bli nice :D

Spelningen igår hade gömt sig för mig, Jossä och Nargis. Vi traskade istället till Teater Tartaros och träffade vackraste Sofie & Co. Stod där och kacklade en stund innan vi begav oss till Värreporre. Barre var glad att se oss! Har inte varit där så mycket senaste tiden så var skönt att komma in i värmen. Dock satt det inga roliga stammisar där men kanske kikar förbi nu i helgen. Trots att Barre var glad kastade han ingenting på mig! Ovanligt. Satt och smuttade på en liten cola innan jag bestämde mig för att åka hem och försöka sova. Mötte på Herr Peter vid bussen. Alltid lika angenämt! Och självklart har det lilla knytet inte sett Sweeney Todd, så ska tvinga honom att kika på den någon dag snart. Kom hem, satt och hjälpte syster med läxor och satt sen vid datorn och snackade med trevligt folk. Helt plötsligt rusar min mamma nerför trappan i rena rama paniken. Min bror hade tydligen spytt och hållt på hela natten. Så vi tycker lite synd om honom idag. Fast han mår bättre så mamma tror bara att han har ätit någonting dåligt. Vi ber till alla gudar att det inte är någon magsjuka. Jag vägrar ligga och spy. FY. Nåväl. Nu ska jag fortsätta skotta bort fittsnön som envist ligger i vägen överallt. Morr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback