Halo

Fredag idag. Kom hem från Göteborg igår. Totally sad. Vill inte vara här. Vill inte leva här. Inte för att det är så mycket till liv för min del i Västerås. Jag vill tillbaka. Orkar inte den här tristessen och ångesten. Göteborg är min stad och kommer alltid att vara. Nu ska jag fan ta tag i att bosätta mig hos mormor framåt våren/sommaren. Jag har fått nog av den här jävla hålan som jag måste kalla hem. Tack till finaste Emil och hans familia som skämde bort mig och fick mig att må bättre än vad jag kan minnas att jag har gjort på länge <3

Idag har jag städat och tvättat som vanligt. Helgen blir lugn som fan. Jag orkar inte göra något. Vill inte göra något. Bara ligga i soffan (eller varför inte min egen säng eftersom mitt rum är städat för en gångs skull?!) men älsklingen Alexander kommer förmodligen hit imorgon och hälsar på. Är ju ensam hemma i helgen, tack och lov. Syster åkte till Trollhättan imorse för att hälsa på sin kompis och pojkvän. Vi önskar det lilla knytet enormt mycket lycka till och hoppas hon får en härlig helg. Resten av familjen sticker till Stockholm imorgon för att festa eller något. Bryr mig inte så mycket. Bara jag får vara enam är jag nöjd. Nästa vecka blir rätt lugn förutom att vi ska hålla på och bygga om nere i källaren, kommer bli sjukt jobbigt med alla gubbar som ska smälla och ha sig när man försöker sova. Men skit samma. Annars blir det att träffa Suz och kanske lilla Jimmy. Sen träffa Alexander såklart innan han flyr till Tjörn igen.

Men ikväll blir det att fortsätta titta på The Vampire Diaries, hela sju avsnitt har jag till mitt förfogande. Dricka cola och röka lite då och då. Sen sova. Det kommer bli grrreat! På med mysbyxor och t-shirt, sen krypa ner under täcket i soffan och bara njuta av livet så gott det går.

Adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback