Release me

Får verkligen inte nog av låten med Kate Winslet. Nynnar på den konstant, drömmer om den. Haha. Smått psycho. Well, det är måndag och mor är hemma från jobbet. Hatar när hon är hemma från jobbet. Jag vill ha den lilla friheten av att vara ensam hemma på dagarna men icke. Nu är hon iofs magsjuk så det får väl gå för den här gången. Jag har sjukt ont i min ena höft. Snökaoset var rena rama mardrömmen igår när man var tvungen att skotta skiten. Trodde jag skulle svimma av ansträngning. Snö är skit! Stackars Alexander kom inte iväg som planerat heller. Poor baby. Men snön hindrade inte mig från att umgås med Sarah! Nu försov jag mig ganska sjukt mycket eftersom jag stängt av alarmet på mobilen och hon fick ringa sju gånger innan jag svarade. Då var hon utanför och väntade. Det var bara att slänga på sig kläder, spraya luggen och intala sig själv att man var fabulous. Hos Sarah blev det popcorn och How I met your mother! "Varför har inte jag en Ted i mitt liv?" - Suck. Som vanligt skrattade vi och hade hur kul som helst. Tack! Du är solsken, vännen <3 "Haaaaave you met Sarah?"

Måndagen ska spenderas hemma. Även om jag skulle vilja träffa Nargis ett tag. Men måste städa, eftersom det ska bytas fönster här hemma nu, och antagligen ta hand om mamma. Tvätta, diska och ja, det vanliga antar jag. Och läsa! Fastnat totalt i en bok som heter "De fyra sanningarna". Som det verkar nu kommer den nog bli nästa bok-tips på min otroligt fantastiska blogg. Ehrm.. jaja.


Jag önskar att jag var en sån som inte tänker alls



Kommentarer
Postat av: Cheap Jordans

Thank you for taking the time to publish this information very useful!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback