Skåt på er, här är en geej som inte syller på damhocket!

Gårdagen blev en bra dag! Jag gjorde trots allt världens godaste pastasås (enligt mig själv that is) innan jag somnade i soffan ett tag. Sen blev det att städa och tvätta, som vanligt. Kände sen för att lägga mig i soffan och bara sova bort hela kvällen eftersom jag spenderat nätterna med diverse vampyr-serier, men icke! Åkte in till staden för att träffa Nargis, Josse och Suz. Träffade även på min lilla solstråle Andrea och Johanna. Men fikan började inte bra. Jag menar, här är man borta några veckor från sitt stammisfik och VIPS! så har stället bytt ägare. Kaffet är fem kronor dyrare och en fucking påtår kostar tio spänn! Inte ens äckelsnobbcaféet dit alla uppnosiga pensionärer fikar har påtår för 10 kronor. Löjligt. Så jag blev lite ledsen. Men det fick gå ändå. Var skönt att få träffa flickorna igen, saknat er! Bara kackla massa skit, sörpla i sig kaffe, snusa och röka om vartannat. Åkte hem och hängde en stund med syrran innan jag började titta på Candy Candy! (Miiih avsnitt 14 nu. Fast snart dör han, buhu!) I natt eller imorgon natt hoppas jag på att ha första säsongen av Buffy till mitt förfogande. Ja, vi kör hårt på hela den här vampyr-grejen. Ska det va' så ska det va'!

Uff, idag är jag lite vissen. Hostan har blivit värre och jag har manisk huvudvärk. Så blir att ta det lugnt idag. Ska ju ändå flänga runt hit och dit resten av veckan. Så en break är ingenting livshotande direkt. Men nu ska jag försöka hitta någonting ätbart innan la familia kommer hem. Wish me luck!



Kommentarer
Postat av: Nicklas

Jag ska absolut önska dej lycka till, lycka till! :)

2010-02-16 @ 23:00:56
Postat av: sarah

stugan???? :o

2010-02-16 @ 23:21:56
Postat av: Mickis

Nicklas - Tack så mycket min trogne vän :D



Sarah - JA! Helt insane. 25 spänn för kaffe och 10 för påtår. Vet inte vart jag ska ta vägen :/

Postat av: sarah

MEN FY FAN :(

2010-02-18 @ 09:41:45
Postat av: Jossä

Älskar dig, Mickis <3

2010-02-19 @ 19:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback